Tab Extra2

Navigation:  Basis > De relatie > De relatiefiche >

Tab Extra2

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Op dit tabblad kunt u een aantal extra (optionele) instellingen maken betreffende de relatie.

 

 

E-mailbevestiging:

DBFACTw laat u toe om een e-mailbevestiging te sturen naar uw klant wanneer in het systeem een bepaald document is aangemaakt. Het document dat wordt meegestuurd wordt vertaald in een pdf-bestand en wordt als bijlage meegestuurd met een e-mail die standaard wordt aangemaakt. Wanneer nu een document wordt afgedrukt ziet u een extra optie e-mailbevestiging aangevinkt. Na de afdruk wordt nu automatisch een mail aangemaakt waarop u slechts nog verzenden dient te klikken.Het gebruik van emailbevestigingen kent verschillende mogelijkheden, de meest gebruikte is die van de bevestiging van het invoeren van een order van een klant.

Herinneringen:

We hebben er voor gezorgd dat in DBFACTw herinneringen op een eenvoudige manier kunnen worden verstuurd, gebruik makend zowel van de printer, de fax als van de mogelijkheden rond e-mail. U kunt in de relatiefiche invullen hoe de rappel moet worden verstuurd naar de klant. Dat kan een rappel zijn via printer, fax of mail of dat kan een betalingsherinnering via fax, printer of mail zijn. Bijzonder interessant is ook de mogelijkheid in te schakelen dat een klant nooit een rappel mag ontvangen door de optie "geen" aan te vinken. Indien de fax of de mail naar een ander adres of nummer dan dat van de relatie moet worden verstuurd, kan u dit hier invullen. Vooraleer u herinneringen kunt versturen dient u nog wel in File Beheer/Herinneringen enerzijds de types rappels en de teksten voor deze rappels in te geven.