RMA leverancier

Navigation:  Uitbreiding commercieel beheer > RMA module >

RMA leverancier

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Naast de RMA klant, wordt hier ook de afhandeling van de RMA leverancier uitgebracht.

 

De RMA Leverancier procedure handelt de administratie af aan de kant van de aankoop. Een RMA Leverancier procedure kan worden opgestart door verschillende redenen:

- er is een RMA Klant opgestart

- er is een verkeerde receptie gebeurd

- er is een defect tijdens een levering

 

Om deze administratie in goede orde te laten verlopen is een speciale RMA Leverancier werklijst. Ook via de RMA Leverancier fiche kan men zeer efficiënt een procedure inleiden. Zie daarvoor de opmerkingen van de voorbereiding van de RMA module.

 

Per RMA Leverancier kunnen meerdere artikelen ingegeven worden, zelfs van diverse RMA klant items of groepen. Deze krijgen allemaal hun eigen afhandeling van procedure, hoewel aangeraden wordt om dit te vermijden. In de praktijk zal het weinig voorkomen dat meerdere artikelen voorkomen op één RMA procedure.