Stap 4: Planning volgend onderhoud

Navigation:  CRM > Uitbreidingen op CRM functies > Actie-planning >

Stap 4: Planning volgend onderhoud

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Indien gewenst kan er een volgend onderhoud worden ingepland. Het vorige onderhoud is nu volledig afgewerkt dus nu kunnen we dit gerust.

Je kan ook in een onderhoud instellen dat er geen volgend onderhoud moet worden aangemaakt.

 

De lijst van alle volgende mogelijke te plannen onderhouden kan je bekomen via direct menu 946. We komen dan in volgend scherm...

 

 

Van een onderhoud kan een volgend onderhoud worden gepland indien:

Het een interval heeft (een onderhoud is dus).

Het afgewerkt is.

De planningsdatum ingevuld is.

De effectieve datum ingevuld is.

Er nog geen volgende onderhoud gepland is.

Er nog een volgend onderhoud mag volgen.

 

In de grid worden dus alle onderhouden weergegeven die afgewerkt zijn en waarvan een volgend onderhoud kan gepland worden. In de grid kan alleen de laatste kolom gewijzigd worden. De gegevens bewaren kan via de button Opslaan.

Opnieuw kan een detail van het onderhoud worden opgeroepen door te dubbelklikken op de grid op onderaan via de button Opvragen. Relatie-gegevens kunnen steeds geraadpleegd worden via F12.

 

Het volgend onderhoud kan worden gepland door op de button Plan volgend onderhoud te klikken.

 

De nieuwe gecreëerde onderhoud wordt automatisch gekoppeld aan het voorafgaande onderhoud.

 

Op dit moment is het volgende onderhoud gepland voor de klant. Nu keren we terug naar stap 2 om de geplande onderhouden vast te leggen. Vervolgens opnieuw stap 3 en nadien stap 4, enz...

 

Door in stap 3 of 4 aan te geven dat er geen volgend onderhoud meer moet volgen wordt de aaneenschakeling van onderhouden stopgezet.