Nieuwe klacht (Direct menu :598)

Navigation:  CRM > Uitbreidingen op CRM functies > Module Klachten > Gebruik >

Nieuwe klacht (Direct menu :598)

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

 

 

Nummer

Unieke ID die eigen aan de klacht is

Referentie

Referentie die u kan meegeven aan een klacht

Type

Keuze hier tussen verschillende mogelijkheden (zie statusbeheer)

Omschrijving

Vrije omschrijving in te vullen ivm de klacht

Relatie

Relatie van wie deze klacht is

Ontvangen

Ontvangen door

Op

Op datum

Opvolger

De persoon die deze klacht verder zal opvolgen

Verantwoordelijke

De persoon die de verantwoordelijkheid draagt over deze klacht

Divisie

Divisie keuze (indien actief)

Filiaal

Filiaal (nog niet van toepassing)

Status

Status zelf aan te maken (zie statusbeheer)

Afgewerkt

Datum waarop deze klacht afgewerkt is

Afdeling

Afdeling vrij in te stellen (zie statusbeheer)

Klacht soort

Soort vrij in te stellen (zie statusbeheer)

Bedrag

Bedrag dat met deze klacht gemoeid is

Corrigerende maatregelen nodig

Aanvinken indien er corrigerende mogelijkheden nodig zijn (kan gebruikt worden in de werklijst (zie verder))

Opvolging

Vrij memo veld waar u de opvolging kunt bijhouden

Oorzaken en link

Vrij memo veld waar u de oorzaken en links kune bijhouden

Acties en taken

Vrij memo veld voor de acties en de taken

Gevolgen en links

Vrij memo veld voor de gevolgen en links

Historiek statussen

Hier wordt de historiek van de statussen bijgehouden (statussen aanmaken via statusbeheer)

Opmerking

Vrij memo veld waar u de opmerking kunt plaatsen

Gebruiker + Datum/

Deze optie kan in het detailscherm bij elke memo de gebruiker + gebruikersdatum / tijd toevoegen

Documenten

Hier op klikken stelt u in staat om documenten te koppelen aan de klacht

Afdrukken

Laat u toe deze klacht af te drukken

Opslaan

Sla deze klacht op

Sluiten

Sluit huidig scherm af

 

Protip

Bij het aanmaken van een klacht kan automatisch een e-mail worden verstuurd naar de verantwoordelijke van die klacht. Alle verantwoordelijken moeten dan ook wel een e-mailadres op de relatie-fiche ingevuld hebben, anders wordt er geen e-mail verstuurd. Om het systeem te activeren moet helpkey 960469 worden ingeschakeld. Via direct menu 14 moeten ook de e-mailbevestigingsteksten worden ingesteld voor het type 'Klacht : verwittiging verantwoordelijke'.