Koppelen extra behandelaar

Navigation:  CRM > Uitbreidingen op CRM functies > Helpdeskmodule > Opvolging en historiek van cases >

Koppelen extra behandelaar

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Vanaf de versie 2.61o wordt het ook mogelijk om een extra behandelaar te gaan koppelen aan een helpdeskcase. Je kan dit doen in de opvolgingsregels door de drukken op de button <Nieuw> en dan te kiezen voor de optie Extra behandelaar.

 

 

 

Behandelaar

Hier kan je kiezen tussen alle gedefinieerde behandelaars in DBFACTw

of relatie

...of kan je eventueel een supplementaire relatie ingeven

Duur

Geef hier de tijdsduur in.

Deze ingegeven tijdsduur wordt bij de totale tijd van de helpdeskcase geteld.

 

Na het ingeven van alle informatie kan je op de button <Opslaan> drukken. De gekoppelde extra behandelaar wordt vervolgens aan de opvolgingsregels gekoppeld.

Via de button <Opvragen> zijn deze dan consulteerbaar.

 

Zoeken naar deze cases via de werklijst

 

Via de helpdeskwerklijst (aan te spreken via direct-menu 408) kan een selectie gaan doen op cases waar een extra behandelaar is gekoppeld (of geen, of een specifieke).

 

 

In mijn geval zal na het drukken op de button <Berekenen> een lijst worden gegenereerd van alle cases waaraan 'Arjan De Gruiter' heeft meegewerkt.