DDMS

Navigation:  Starten met DBFACTw > DBFACTw opstarten > DBFACTw opstarten >

DDMS

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Al geruime tijd zijn we aan het onderzoeken hoe we de communicatie met u, onze klant kunnen verbeteren. Het is niet altijd gemakkelijk om de nieuwigheden op een snelle, efficiënte manier bij de klant te krijgen. De vraag was dan ook hoe? Op welke manier krijgen we deze vloedgolf van informatie bij jullie?

Wel, we hebben er iets op gevonden...DDMS.

 

DDMS is het communicatiemiddel tussen u, de klant en ons, TML. Wie al ooit van de term RSS heeft gehoord kan misschien al zelf de link leggen. DDMS is ons RSS systeem, maar i.p.v. te werken met een externe toepassing hebben we, en dit is altijd al onze filosofie geweest, deze technologie geïntegreerd in DBFACT. U weet dat we er altijd naar hebben gestreefd om van DBFACT het hart van uw onderneming te maken...

 

Laat me even verduidelijken hoe dit systeem werkt...

 

 

Wat?

 

Een communicatiesysteem dat op een heel snelle manier u, de klant, op de hoogte brengt van de aanpassingen, nieuwigheden die zijn gebeurd in DBFACT. Via dit systeem zullen wij u ook periodiek briefen over geplande opleidingen, evenementen en andere nieuwtjes die voor u belangrijk kunnen zijn. Dit systeem zal op termijn het vele e-mail verkeer vervangen.

 

 

Instellingen?

 

Om van dit systeem gebruik te kunnen maken dienen er eerst nog een aantal instellingen te gebeuren. U kan namelijk per gebruiker instellen of DDMS actief moet zijn of niet. Of m.a.w. of u als gebruiker op de hoogte wenst gehouden te worden van die wetenswaardigheden die wij distribueren.

 

 

Door de optie DBFACT Direct Messaging Service actief te plaatsen op dit tabblad kan u als gebruiker op de hoogte worden gehouden door de DDMS functie. Dit alleen is niet voldoende. U dient zich ook middels gebruik te maken van de button inschrijven op groepen in te schrijven op onze verschillende nieuwsgroepen.

U kan zich uiteraard op meer dan één inschrijven groep inschrijven. We komen terecht in onderstaand scherm...

 

 

Hier kan u aanvinken op welke DDMS-feeds u zich als gebruiker wenst in te schrijven. Misschien een klein woordje uitleg bij de verschillende feeds. Het aantal feeds kan in de loop van de tijd uiteraard nog uitbreiden.

 

Nieuw in DBFACT:

De meest "opzienbarende" nieuwtjes worden hierin besproken. Ongeveer één bericht per maand wordt via deze feed verstuurd. Alle nieuwigheden kan u altijd terugvinden via direct-menu 579.

Nuttige Info

Meestal geen DBFACT gerelateerde informatie, maar toch informatie die we u als KMO niet willen onthouden.

DBFACT User Knowledge Base:

Feed die toevoegingen aan de DBFACT User Knowledge Base zal vermelden. (Deze feed is ook in het Frans beschikbaar)



Nouweautés DBFACT:

Onze Franstalige feed met nieuwigheden in DBFACT.

DBFACT update info:

Telkens een nieuwe versie verschijnt, zal deze feed worden vernieuwd en zult u een nieuw bericht hierover krijgen. Als men in het scherm van het overzicht van de nieuwspunten op een 'update'-item staat, dan verschijnt onderaan de optie 'Laatste update plaatsen', indien men hiervoor voldoende rechten heeft.

Door hier op te klikken wordt na bevestiging de nieuwe update geplaatst, net zoals via direct menu 578 zou gegaan worden… Er wordt ook gevraagd of de rapporten mee moeten worden gedownload.

 

 

Werking DDMS of DDMS in de praktijk?

 

Als u als DBFACT gebruiker inlogt in DBFACT en wij hebben iets nieuws te melden dan zal u rechts onderaan in het scherm van DBFACT een pop-up scherm te voorschijn zien komen (zoals hieronder) waarin u een kort overzicht kan terugvinden van alle nieuwspunten. Uiteraard zullen u enkel die punten worden gemeld die u als gebruiker nog niet heeft ontvangen.

 

 

Wenst u meer te lezen dan kan u middels gebruik te maken van de muis (linker button) een extra scherm openen waarin u een overzicht krijgt van alle ontvangen nieuwspunten.

 

 

HTML pagina: Door gebruik te maken van deze button kan u een overzicht krijgen van alle aanwezige punten. Dit overzicht kan u dan gemakkelijk distribueren naar uw klanten of medewerkers.

 

Protip

U kan nu ook rechtstreeks reageren op onze verschillende nieuwspunten. De mailform wordt dan geopend en verzonden naar onze Support & Services-afdeling (helpdeskdbfact@sage.com)