Stap 1: Actie inplannen

Navigation:  CRM > Uitbreidingen op CRM functies > Actie-planning >

Stap 1: Actie inplannen

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Een onderhoud kan op 2 manieren worden aangemaakt, nml...

 

1.Bij de aanmaak van een factuur.

2.Door aan een bestaande actie een interval te koppelen

 

Creatie van een factuur

 

Bij het afsluiten van een factuur kan worden aangeduid of voor de factuur een onderhoud moet worden aangemaakt.

Indien voor een factuur reeds een onderhoud is gepland wordt dit in het afsluitscherm ook vermeld inclusief het actienummer.

 

 

Als voor een factuur een onderhoud moet worden gepland zal een onderhoud worden aangemaakt waarbij de volgende gegevens automatisch worden overgenomen/ingevuld.

 

Relatie:

Wordt overgenomen vanuit het verkoopsdocument.

Contactpersoon:

Is de geselecteerde contactpersoon op het verkoopsdocument.

E-mailadres:

Wordt overgenomen van de relatiefiche.

Contactpersoon:


Vertegenwoordiger:

Wordt overgenomen uit het verkoopsdocument.

Interval:

Om de hoeveel tijd dient het onderhoud te gebeuren. Dit wordt standaard op maandelijks geplaatst.

Planningsdatum:

Hiervoor wordt de factuurdatum genomen + de interval (standaard + 1 maand). Indien de interval wordt veranderd zal de planningsdatum automatisch meevolgen, dus steeds de factuurdatum + de interval.

Basisbedrag:

Factuurbedrag exclusief BTW. Dit bedrag is informatief.

Factuurnummer:

Het factuurnummer wordt gekoppeld aan het onderhoud zodat steeds kan worden getraceerd van welke factuur het onderhoud is aangemaakt.

 

 

Bij het afsluiten van de factuur wordt indien de optie Onderhoud plannen aangevinkt staat het actiebeheerscherm getoond waar u de gewenste instellingen te doen. In dit scherm kan u de noodzakelijke instellingen doen voor dit geplande onderhoud (lees: actie)

U kan ondermeer een default interval ingeven, u hebt de keuze uit:

Maandelijks

2-Maandelijks

3-Maandelijks

4-Maandelijks

6-Maandelijks

Jaarlijks

2-jaarlijks